prikaz prve stranice dokumenta Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu
Zagreb: Sveučilište VERN, 2024. urn:nbn:hr:146:689517

Brajović, David
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Brajović, D. (2024). Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović, David. "Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović, David. "Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović, D. (2024). 'Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović D. Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

D. Brajović, "Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517