Vugrin, E. (2024). Uloga influencera u donošenju odluka generacije Y i Z o planiranju vlastitih putovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:867278
Vugrin, Ema. "Uloga influencera u donošenju odluka generacije Y i Z o planiranju vlastitih putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:867278
Vugrin, Ema. "Uloga influencera u donošenju odluka generacije Y i Z o planiranju vlastitih putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:867278
Vugrin, E. (2024). 'Uloga influencera u donošenju odluka generacije Y i Z o planiranju vlastitih putovanja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:867278
Vugrin E. Uloga influencera u donošenju odluka generacije Y i Z o planiranju vlastitih putovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:867278
E. Vugrin, "Uloga influencera u donošenju odluka generacije Y i Z o planiranju vlastitih putovanja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:867278