Jerković, I. (2018). Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:661858
Jerković, Ivana. "Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:661858
Jerković, Ivana. "Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:661858
Jerković, I. (2018). 'Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:661858
Jerković I. Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:661858
I. Jerković, "Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:661858