prikaz prve stranice dokumenta Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu
Zagreb: Sveučilište VERN, 2025. urn:nbn:hr:146:500283

Dugalić, Klara
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Dugalić, K. (2025). Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283

Dugalić, Klara. "Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283

Dugalić, Klara. "Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283

Dugalić, K. (2025). 'Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283

Dugalić K. Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 24.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283

K. Dugalić, "Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.