prikaz prve stranice dokumenta Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić, Moreno
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Pavličić, M. (2018). Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić, Moreno. "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić, Moreno. "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić, M. (2018). 'Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić M. Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

M. Pavličić, "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632