Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća
Sveučilište VERN
Srnec, S. (2018). Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491
Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491
Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491
Srnec, S. (2018). 'Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491
Srnec S. Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491
S. Srnec, "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491