prikaz prve stranice dokumenta Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781