prikaz prve stranice dokumenta Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, Nikola
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Horvat, N. (2019). Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, N. (2019). 'Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat N. Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 30.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

N. Horvat, "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379