prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, Iva
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Brčić, I. (2019). Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, Iva. "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, Iva. "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, I. (2019). 'Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić I. Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

I. Brčić, "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976