prikaz prve stranice dokumenta Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:781964

Gladović, Dejan
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Gladović, D. (2019). Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović, D. (2019). 'Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović D. Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

D. Gladović, "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964