prikaz prve stranice dokumenta Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:081401

Martinović, Dora
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Martinović, D. (2019). Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović, Dora. "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović, Dora. "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović, D. (2019). 'Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović D. Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

D. Martinović, "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401