prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić, Dora
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Andrlić, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić D. Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

D. Andrlić, "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395