Damjanović, A. (2018). Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079
Damjanović, Ana. "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079
Damjanović, Ana. "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079
Damjanović, A. (2018). 'Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079
Damjanović A. Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079
A. Damjanović, "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079