Cvitić, T. (2019). Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić, Tomislava. "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić, Tomislava. "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić, T. (2019). 'Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić T. Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
T. Cvitić, "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016