Jularić, A. (2022). VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:642105
Jularić, Ante. "VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:642105
Jularić, Ante. "VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:642105
Jularić, A. (2022). 'VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:642105
Jularić A. VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2022 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:642105
A. Jularić, "VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:642105