Naslov PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU AGRIA d.o.o
Naslov (engleski) SALE BUSINESS IN THE COMPANY AGRIA d.o.o.
Autor Goran Župančić
Mentor Sandra Mrvica Mađarac (mentor)
Član povjerenstva Mirjana Nedović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Sandra Mrvica Mađarac (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mira Majstorović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru (Poslovni odjel) Vukovar
Datum i država obrane 2022-10-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Savladavanje prodaje u smislu prodajnih vještina koje su potrebne kod osobne prodaje i veleprodaje u cjelini, a na kojoj se i ovaj rad temelji, ključan je čimbenik uspjeha u prodajnom zanimanju. Općenito gledajući svakodnevno je moguće naići na situaciju u kojoj treba ostvariti prodaju bilo da je riječ o znanju i sposobnostima bilo o vještinama ili zanatu. Primjerice na razgovoru za posao kandidat poslodavcu mora prodati vlastitu osobnost odnosno sebe kao ključnu osobu za određeno radno mjesto. U ovome se radu prezentiraju rezultati poduzeća Agria d.o.o. koje je postigao njezin prodajni tim. Prikazana je organizacijska struktura poduzeća Agria d.o.o. i predstavljen je kronološki slijed od planiranja prodaje, procesa prodaje, kontroliranja, korekcija, pa do rada na stvaranju prodajnog tima koji je spreman odgovoriti na zahtjeve kupaca i tržišta. Na primjeru kupca X pokazan je način na koji je suradnja započela i prikazana je razina na kojoj se kupac X nalazio na tržištu početkom suradnje, odnosno gdje se nalazi danas. Naveden je i konkretan primjer suradnje s dobavljačima kao važnoj sponi između veletrgovaca i instalatera sustava grijanja. Naglašena je važnost sinergijskog djelovanja svih funkcija u poduzeću kako bi se ostvarili zadani ciljevi. Uloga menadžmenta od presudnog je značaja u stvaranju prodajnog tima, kao i u procesu obučavanja prodavača za rad na terenu i vještinama osobne prodaje. Obrađena je tema upravljanja vremenom i sastancima jer je u današnjem dobu vrijeme postalo resurs oko kojega se mora voditi računa. Ovladavanjem svim navedenim znanjima i vještinama stječe se neprocjenjivo iskustvo koje se može primijeniti u brojnim životnim i poslovnim situacijama.
Sažetak (engleski) Mastering the sales regarding the salesmanship skills used in retail sale and wholesale, which is the basis of this paper, can be deemed as an essential factor of sales. In general, it is a daily possibility to encounter a situation in which a sale is supposed to be made, whether it is one’s knowledge, abilities, skills, or craft. For example, at a job interview the candidate is required to sell their personality, that is, themselves to the employer as a crucial person for the job performance. In this paper the results of Agria ltd. sales team is presented. The organizational structure of Agria ltd. is demonstrated including the chronology of sales planning, sales process, controlling, and correcting as well as the creation of a sales team ready to answer all the requirements of the market and buyers. Using the example of buyer X, the means of collaboration’s beginning will be presented as well as the difference of the buyer’s level at the beginning of the collaboration as opposed to the present state. The specific illustration of collaboration with suppliers as an important bond between wholesale distributors and heating system installers is introduced. The importance of synergy of all the company's functions is emphasized in order to achieve set objectives. The role of management presents a crucial role in the creation of a sales team as well as in the training process of salesmen for fieldwork and acquiring retail sale skills. The topic of time management and meetings is elaborated since nowadays time has become an important resource which must be taken into account. Through mastering the aforementioned skills invaluable experience is acquired which could be applied in various life and business situations.
Ključne riječi
prodaja
prodajni tim
kupci
dobavljači
znanja
vještine
Ključne riječi (engleski)
sales
sales team
buyers
suppliers
knowledge
skills
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:150:305623
Studijski program Naziv: Trgovina Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-10-25 08:01:27