Jung, D. (2018). PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608
Jung, Domagoj. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608
Jung, Domagoj. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608
Jung, D. (2018). 'PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608
Jung D. PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2018 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608
D. Jung, "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:186608