Matanovac, M. (2019). PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:314128
Matanovac, Matea. "PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:314128
Matanovac, Matea. "PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:314128
Matanovac, M. (2019). 'PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:314128
Matanovac M. PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:314128
M. Matanovac, "PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:314128