Naslov TRGOVAČKI CENTRI U REPUBLICI HRVATSKOJ
Naslov (engleski) SHOPPING CENTRES IN REPUBLIC OF CROATIA
Autor Ivana Jurić
Mentor Sandra Mrvica Mađarac (mentor)
Član povjerenstva Željko Sudarić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Sandra Mrvica Mađarac (član povjerenstva)
Član povjerenstva Slobodan Stojanović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru (Poslovni odjel) Vukovar
Datum i država obrane 2016-11-21, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Trgovina danas ima značajnu ulogu u gospodarskom i društvenom razvoju. Ali taj razvoj trgovini nameće stalno rješavanje novih problema. Trgovina je gospodarska djelatnost koja se sastoji u stalnom kupovanju različitih vrsta roba od proizvođača. Trgovina se može podijeliti na funkcijsku i institucijsku . Trgovina shvaćena na ovaj način se raščlanjuje na trgovinu na malo i trgovinu na veliko. Trgovački centar je jedinstveno planirana, uređena i upravljana skupina maloprodajnih cijena. Glavne karakteristike trgovačkih centara su jedinstvena uprava, kombinacija lokala koji se svojom ponudom nadopunjuju, laka dostupnost, veliki broj parkirališnih mjesta, ugodna okolina, jedinstven arhitektonski koncept i osjećaj posebnosti. U velikim gradovima oblikuju se četiri vrste trgovačkih centara a to su centar susjedstva, mali trgovački centar srednji trgovački centar i veliki trgovački centar. Diljem Republike Hrvatske se nalaze trgovački centri. Na području grada Zagreba nalaze se Importanne centar, City Center one West, City Center one East, Arena Centar, Graden Mall, Avenue Mall, West Gate, Ememezeta i Cascada. Na području Slavonije i Baranje nalazi se Portanova, Avenue Mall, Supernova, Esseker centar i Emmezeta. Što se tiče Vukovarsko-srijemske županije, tu se može pronaći Golubica Mall smješten u gradu Vukovaru i Vinkovci Shopping Capitol u Vinkovcima. Na području Istre i Dalmacije mogu se pronaći Tower Centar , Zapadni trgovački centar i trgovački centar Andrea smješteni u Rijeci, u Splitu Mall of Split i City Center one. Izgrađeni trgovački centri prije svega se razlikuju prema svojim karakteristikama zavisno od lokacije i vrste sadržaja koju nude.
Sažetak (engleski) Commerce has a significant role in today's economic and social development. However, this development imposes constant dealing with new problems. Commerce is an economic activity which consists of constant purchase of different kinds of goods from producers. It can be divided into functional and institutional commerce. If the commerce is understood in this way it is divided into retail and wholesale. A shopping centre is uniquely planned, arranged and controlled group of retail prices. Main characteristics of shopping centres are single administration, a combination of shops which are complemented by their offers, easy accessibility, and a large number of parking spaces, pleasant environment, a unique architectural concept and the feeling of uniqueness. There are four types of shopping centres in big cities and these are neighbourhood centre, small shopping centre, middle-sized shopping centre and big shopping centre. There are shopping centres throughout the Republic of Croatia. In Zagreb area there are Importanne center, City Centre One West, City Centre One East, Arena Centre, garden mall, Aenue Mall, West Gate, Emmezzeta and Cascada. In Slavonia- Baranja area there are Portanova, Avenue mall, Supernova, Esseker centre and Emmezzeta. As for Vukovar- Srijem County, here you can find Golubica Mall situated in Vukovar and Vinkovci Shopping Capitol in Vinkovci. In the area of Istra and Dalmatia there are Tower Centre and shopping centre Andrea situated in Rijeka, and in Split there are Mall of Split and City Centre One. Built shopping centers primarily differ according to their characteristics depending on the location and the type of content they offer.
Ključne riječi
trgovina
trgovački centar
brand
lokacija
Ključne riječi (engleski)
commerce
shopping centre
location
brand
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:150:484739
Studijski program Naziv: Trgovina Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-12-05 12:37:58