Grgić, N. (2019). NOVI TRENDOVI U OGLAŠAVANJU (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:472055
Grgić, Nikolina. "NOVI TRENDOVI U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:472055
Grgić, Nikolina. "NOVI TRENDOVI U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:472055
Grgić, N. (2019). 'NOVI TRENDOVI U OGLAŠAVANJU', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:472055
Grgić N. NOVI TRENDOVI U OGLAŠAVANJU [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:472055
N. Grgić, "NOVI TRENDOVI U OGLAŠAVANJU", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:472055