Trnak, M. (2020). MENADŽMENT TRGOVINE PREMA TIPU FORMATA PRODAJNOG MJESTA (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:924134
Trnak, Martina. "MENADŽMENT TRGOVINE PREMA TIPU FORMATA PRODAJNOG MJESTA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:924134
Trnak, Martina. "MENADŽMENT TRGOVINE PREMA TIPU FORMATA PRODAJNOG MJESTA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:924134
Trnak, M. (2020). 'MENADŽMENT TRGOVINE PREMA TIPU FORMATA PRODAJNOG MJESTA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:924134
Trnak M. MENADŽMENT TRGOVINE PREMA TIPU FORMATA PRODAJNOG MJESTA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2020 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:924134
M. Trnak, "MENADŽMENT TRGOVINE PREMA TIPU FORMATA PRODAJNOG MJESTA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:924134