Šare, L. (2020). RAZVOJ NOVIH PROIZVODA KROZ MUĐUFUNKCIONALNU SURADNJU ODJELA MARKETINGA I NABAVE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI (Završni rad). Križevci: Veleučilište u Križevcima. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:553411
Šare, Lucia. "RAZVOJ NOVIH PROIZVODA KROZ MUĐUFUNKCIONALNU SURADNJU ODJELA MARKETINGA I NABAVE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI." Završni rad, Veleučilište u Križevcima, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:553411
Šare, Lucia. "RAZVOJ NOVIH PROIZVODA KROZ MUĐUFUNKCIONALNU SURADNJU ODJELA MARKETINGA I NABAVE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI." Završni rad, Veleučilište u Križevcima, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:553411
Šare, L. (2020). 'RAZVOJ NOVIH PROIZVODA KROZ MUĐUFUNKCIONALNU SURADNJU ODJELA MARKETINGA I NABAVE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI', Završni rad, Veleučilište u Križevcima, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:553411
Šare L. RAZVOJ NOVIH PROIZVODA KROZ MUĐUFUNKCIONALNU SURADNJU ODJELA MARKETINGA I NABAVE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI [Završni rad]. Križevci: Veleučilište u Križevcima; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:553411
L. Šare, "RAZVOJ NOVIH PROIZVODA KROZ MUĐUFUNKCIONALNU SURADNJU ODJELA MARKETINGA I NABAVE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI", Završni rad, Veleučilište u Križevcima, Križevci, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:553411