Naslov Digitalni marketing u metaverse-u
Naslov (engleski) Digital marketing in the metaverse
Autor Tin Šarić
Mentor Dijana Vuković (mentor)
Član povjerenstva Goran Luburić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tanja Grmuša (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2023-09-27, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U današnjem turbulentnom vremenu, suočavamo se s mnogo poslovnih i privatnih izazova koji dovode do bitnih promjena u načinu poslovanja kompanija i obrazovanju. Razvojem informacijske tehnologije, interneta i digitalne tehnologije, tradicionalne marketinške aktivnosti doživljavaju transformaciju. Sve veći naglasak stavlja se na digitalni marketing, koji koristi različite digitalne tehnologije i kanale kako bi promovirao usluge, proizvode, izgradio brand, povećao svijest te ciljano reklamirao proizvode i usluge na digitalnim platformama.
Digitalni marketing postaje neophodan za uspješno pokretanje novog poslovanja, proboj na tržište te pronalazak novih potencijalnih klijenata. Uz to, u skladu s kombinacijom marketinga i neuroznanosti, pojavljuje se i neuromarketing, koji koristi tehnologije za vizualno prikazivanje aktivnosti mozga te mjerenje njegove reakcije.
Ideja metaversea predstavlja budućnost i uvodi nas u novi "virtualni" svijet. Metaverse je koncept koji nas vodi prema 3D nasljedniku interneta, gdje će nam biti moguće istraživati i kretati se kroz realne i virtualne svjetove u omjeru 1:1. Metaverse donosi brojne mogućnosti i omogućuje brzo premještanje iz jednog dijela svijeta u drugi u samo nekoliko sekundi. Važno je napomenuti da se trenutno metaverse nalazi u ranoj fazi razvoja jer tehnologija još uvijek ne može potpuno pratiti vizije koje se vežu uz metaverse.
Sažetak (engleski) In today's turbulent times, businesses and individuals face numerous challenges that lead to essential changes in company operations and education. With the advancement of information technology, the internet, and digital technology, traditional marketing activities have undergone a transformation. This has given rise to the development of digital marketing, which utilizes various digital technologies and channels to promote services, products, build brands, increase awareness, and target specific audiences through digital platforms.
Digital marketing has become indispensable for successfully launching a new business, penetrating the market, and finding new potential clients. In combination with neuroscience, the field of neuromarketing has emerged, employing technologies for visual representation of brain activity and measuring its responses.
The concept of the metaverse represents the future and introduces us to a new "virtual" world. The metaverse serves as a 3D successor to the internet, allowing us to navigate and explore real and virtual worlds on a 1:1 scale. The metaverse offers endless possibilities and facilitates seamless transitions from one part of the world to another in a matter of seconds. However, it is important to note that the metaverse is currently in its early stages of development, as technology has yet to fully align with the envisioned potentials of the metaverse.
Ključne riječi
digitalni marketing
neuromarketing
metaverse
tehnologija
Ključne riječi (engleski)
digital marketing
neuromarketing
metaverse
technology
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:584519
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-09-29 15:19:08