Naslov Promocija suvremene umjetničke fotografije u Hrvatskoj
Naslov (engleski) Promotion of contemporary art photography in Croatia
Autor Daniel Bašić
Mentor Sanja Rocco (mentor)
Član povjerenstva Tanja Grmuša (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2023-09-29, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Masovni mediji
Sažetak U ovom završnom radu riječ je o promociji suvremene umjetničke fotografije u Hrvatskoj. Umjetnička fotografija, a specifično suvremena fotografija je vrlo uzak pojam koji promatramo kroz promociju neprofitnog sektora kao dio marketinškog miksa. Kako bi se kasnije lakše razumjela tematika promocije, odnosno vidljivosti suvremene umjetničke fotografije, na početku su navedeni definicija i izum fotografije, objašnjena je podjela fotografije po vrstama, navedeni su najvažniji teoretičari
... Više fotografije i njihov doprinos, povijest umjetničke fotografije u Hrvatskoj te obrazovanje i edukacija fotografa u Hrvatskoj. Sve navedeno nas vodi ka šestom poglavlju rada koje govori o specifičnostima promocije fotografije. U tom dijelu su definirani pojam promocije te promocija u neprofitnom sektoru. Nakon toga su navedeni svi segmenti koji se smatraju važnima, odnosno svi koji predstavljaju suvremenu umjetničku fotografiju u Hrvatskoj. Govori se o značajnim fotografskim udrugama, galerijama i festivalima, zatim muzejima koji u svom fundusu imaju značajne fotografske zbirke, problematici nepostojanja krovne fotografske institucije u Hrvatskoj o kojoj se raspravlja već više od pola stoljeća te na kraju o raznim elektroničkim i tiskanim medijima u kojima je zastupljena suvremena umjetnička fotografija. U zaključku samog rada se navode mogućnosti za napredak scene, te načini koji bi poboljšali postojanost i vidljivost suvremene fotografije u Hrvatskoj. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) This final work is about the promotion of contemporary artistic photography in Croatia. Artistic photography, specifically contemporary photography, is a very narrow term that we observe through promotion of a non-profit sector as part of the marketing mix. In order to make it easier to understand the topic of promotion and the visibility of contemporary art photography, the work starts with a definition and invention of a photography, explanations of the classification of
... Više photography by types, a list of the most important theoreticians of photography and their contribution, the history of artistic photography in Croatia, and the education and training of photographers in Croatia. All of the above leads to the sixth chapter of the paper, which talks about the specifics of photography promotion. In that part, promotion and promotion in the non-profit sector are defined. After that, the segments which represent contemporary artistic photography in Croatia are listed. Paper talks about significant photographic associations, galleries and festivals, then museums that have significant photographic collections in their holdings, the problem of the lack of a main photography institution in Croatia, which has been discussed for more than a half of the century, and finally about various electronic and printed media in which represented contemporary artistic photography. In the conclusion of the paper, the possibilities for the progress of the scene, as well as the ways that would improve the stability and visibility of contemporary photography in Croatia, are explained. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
suvremena umjetnička fotografija
promocija
vidljivost
neprofitni marketing
Hrvatska
Ključne riječi (engleski)
contemporary artistic photography
promotion
visibility
non-profit marketing
Croatia
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:816723
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-02-12 12:51:53