prikaz prve stranice dokumenta Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. urn:nbn:hr:180:165518

Pejaković, Matej
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Pejaković, M. (2023). Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165518

Pejaković, Matej. "Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165518

Pejaković, Matej. "Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165518

Pejaković, M. (2023). 'Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165518

Pejaković M. Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165518

M. Pejaković, "Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165518