Kučinić, T. (2017). UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:729053
Kučinić, Tihana. "UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:729053
Kučinić, Tihana. "UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:729053
Kučinić, T. (2017). 'UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:729053
Kučinić T. UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:729053
T. Kučinić, "UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:729053