Krasnić, B. (2017). KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:752555
Krasnić, Bernard. "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:752555
Krasnić, Bernard. "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:752555
Krasnić, B. (2017). 'KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:752555
Krasnić B. KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:752555
B. Krasnić, "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:752555