Naslov PLANIRANJE MARKETING STRATEGIJA U NACIONALNOM PARKU PLITVIČKA JEZERA
Naslov (engleski) Planning marketing strategies in Plitvička jezera National Park
Autor Suzana Antonić
Mentor Tomislav Ivančević (mentor)
Član povjerenstva Željka Zavišić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Neven Šipić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti Zagreb
Datum i država obrane 2017-09-13, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Tema ovog završnog rada fokusirana je na marketing i strategije marketinga JUNP Plitvička jezera. U ovom završnom radu su se prikazali složeni procesi marketinškog planiranja kroz horizontalnu organizaciju ustanove. Cilj je bio objasniti ulogu zaštićenog marketinga te, njihovo pozicioniranje. Budući da je Nacionalni park Plitvička jezera vrlo osebujno zaštićeno područje prema hrvatskim i međunarodnim standardima. Temeljna djelatnost Ustanove je zaštita, održavanje i promicanje Nacionalnog parka u cilju zaštite i očuvanja izvornosti prirode, osiguranje neometanog odvijanja prirodnih procesa i održivog korištenja prirodnih dobara, te nadzor provođenja uvjeta i mjera zaštite. Potrebno je uložiti velike napore da se pomoću planiranja na razini Ustanove postigne sinergija nekoliko sustava. Zadaća je bila sagledati tržišnu situaciju, izraditi analizu iz koje je vidljivo koje su prednosti i nedostaci organizacije te odrediti marketinške ciljeve i strategije i kako doći do njih.
Danas se susrećemo s primjenom marketinga na svim razinama ljudskih djelatnosti: u proizvodnji i razmjeni roba, u zdravstvu, lokalnoj i državnoj administraciji, u školstvu i umjetnosti. U prvom poglavlju ovog rada govori se o uvodu u predmetno područje te koje su to metode korištene za izradu završnog rada i koji je bio cilj i zadaci kod obrade predmetnog područja. Drugo poglavlje se odnosi na općenitu primjenu strateškog planiranja marketinga, te struktura i proces marketing plana. U trećem poglavlju se pokušava prikazati JUNP Plitvička jezera, njezina zadaća, dosadašnji razvoj i općenito djelatnost Ustanove. Četvrto poglavlje prikazuje analizu stanja, odnosno mikro i makro okruženje, internu analizu, te prikaz SWOT analize. U petom poglavlju se prikazuje strategija JUNP Plitvička jezera, marketinški ciljevi, definiranje marketinške strategije, te je na kraju dan zaključak na cjelokupni rad.
U ovom radu prikazani su i konkretni rezultati, odnosno prikaz tržišta, te potrebna ulaganja i očekivani rezultati. Pokušala se napraviti živa, jasna i sažeta strategija prema kojoj će se usmjeriti poslovanje Ustanove. Ova strategija ili plan će pomoći korporativnom sustavu vođenja JUNP Plitvička jezera.
Sažetak (engleski) The theme of this thesis is focused on marketing and marketing strategies of National Park Plitvice Lakes administration. This paper presents the complex marketing planning processes through a horizontal organization of the institution. The aim was to explain the role of protected marketing and its positioning. Since the Plitvice Lakes National Park is a peculiar protected area according to both Croatian and international standards, the fundamental activity of the institution is protection, maintenance and promotion of the National Park in order to protect and preserve the nature, to ensure the smooth running of natural processes and the sustainable use of natural resources, and to supervise the implementation of measures of protection. Great efforts are required to make plans for the entire Park in order to achieve synergy of its multiple systems. The task was to look at the market situation, to make an analysis showing the strengths and disadvantages of the organization and to define marketing goals and strategies and how to reach them.
Today, we are dealing with marketing at all levels of human activity: production and trade of goods, healthcare, local and national administration, education and art. In the first chapter of this paper there is an introduction to the subject area; also, methods are described that were used for this work, and the object and the task of processing the subject area. The second chapter refers to the general application of strategic marketing planning, and to the structure and process of marketing plan. The third chapter attempts to describe Plitvice Lakes National Park administration, its task, the current development and the general activity of the institution. Chapter four presents status analysis, micro and macro environment, internal analysis, and SWOT analysis. The fifth chapter presents the Plitvice Lakes National Park strategy, the marketing goals, the definition of the marketing strategy, and finally the conclusion of the whole work.
This paper presents concrete results, i.e. the market view, the required investments and the expected results. This is an attempt to make a living, clear, and concise strategy for directing the business of the institution. This strategy or plan will help the corporate management system of the National Park Plitvice Lakes.
Ključne riječi
marketing
marketinška strategija
analiza okruženja
Ključne riječi (engleski)
marketing
marketing strategy
analysis of the environment
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:102137
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-09-13 16:04:39