Naslov POSLOVNI BONTON I PROTOKOL
Autor Lucija Vragolović
Mentor Ivana Greguric (mentor)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Čudina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti Zagreb
Datum i država obrane 2017-09-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Svaki zaposlenik predstavlja svoj kolektiv, a svaki je pojedinac važan čimbenik u kreiranju slike svoje profesije te poslovnih odnosa i rezultata organizacije u kojoj radi. Ovdje je riječ o kodeksu profesionalnog ponašanja i komuniciranja, koji predstavlja konsenzualno prihvaćen sustav pravila ponašanja u poslovnim i protokolarnim situacijama. Vrlo je bitna verbalna i pismena komunikacija gdje je nužno pridržavati se ljubaznosti, nenametljivosti i umjerenosti u konverziranju, te profesionalno i
... Više korektno poslovno dopisivanje u stilu službenih dokumenata prema tradiciji i jeziku određene zemlje ili kulture. Prilikom dolaska na poslovne sastanke potrebno je ne kasniti, a tijekom sastanka biti uljudan, tolerantan i strpljiv. Što se tiče vizualnog poslovnog konteksta, brojne profesije uvode „propisano“ odijevanje koje se zahtijeva u svrhu prepoznatljivosti i slike koja se želi odaslati potencijalnim partnerima, klijentima i javnosti. Pravila diplomatskog odijevanja razlikuju se od zemlje do zemlje i uvelike ovise o tradiciji, običajima i klimi, no postoje određeni standardni načini odijevanja koje je korisno poznavati. Kada je riječ o pravilima ponašanja u komunikaciji s tržištem, ono se u najvećoj mjeri odnosi na kupce. Drugim riječima, glavni cilj djelovanja poduzeća usmjereno je prema kupcima. Utjecaj kulturnog ponašanja i nastupanja tvrtke ili organizacije potiče pozitivnu sklonost prema toj tvrtki ili organizaciji što se zapravo vidi u utjecaju na sve sudionike u lancu tržišnog djelovanja. U poslovanju mora postojati kulturno ponašanje koje će dovesti do zadovoljstva kupaca. U suprotnom, stvaraju se negativne posljedice na budućnost poslovanja. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Every employee represents his team, and each individual is an important factor in creating the image of their profession and business relations and the results of the organization he works in. This is about the Code of Conduct of professional behavior and communication, which represents a consensus accepted system of rules of conduct in business and protocol situations. It is vital verbal and written communication where it is necessary to comply with the kindness, the discretion and moderation
... Više in conversion and professional and business correspondence the specification in the style of official documents according to tradition and language of a particular country or culture. Upon arrival at business meetings need not be delayed, and during the meeting be polite, tolerant and patient. As for the visual business context, many professions are introduced "prescribed" dress that is required for the purpose of recognizability and image that we want to send to potential partners, customers and the public. The rules of the diplomatic dressing varies from country to do the Earth and largely depend on the traditions, customs and climate, there are some standard ways of dressing that is useful to know. When it comes to the rules of conduct in communication with the market, It is mainly applied to consumers. In other words, the main goal of the company is focused on the customer. The impact of cultural behavior and the occurrence of the company or organization promotes positive preference for the company or organization WHAT actually see the impact on all participants in the chain of market activity. The business must lend a cultural behavior that will lead to make customer satisfaction. Otherwise, create a negative impact on future business. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
komunikacija
poslovanje
poslovni bonton
protokolarno ponašanje
Ključne riječi (engleski)
business etiquette
communication
management
protocol behavior
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:448098
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-09-28 10:12:04