Naslov VOĐENJE POSLOVNIH SASTANAKA
Naslov (engleski) Conducting business meetings
Autor Ana Marija Belanović
Mentor Predrag Čudina (mentor)
Član povjerenstva Neven Šipić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dorotea Milas (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti Zagreb
Datum i država obrane 2017-10-12, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Svaka tvrtka, bez obzira koliko zaposlenika ima, sastanke ima kao redovni dio poslovanja. Iako zaposlenici mogu međusobno komunicirati u organizaciji na različite načine, poslovni sastanci - ako se provode na pravi način - mogu biti nevjerojatno učinkoviti i potrebni.
Sastanci nisu samo jedan od najvažnijih načina za zaposlenike da komuniciraju unutar organizacija, već su i način na koji timovi obavljaju svoj posao. Iako pojedini članovi tima rade na zadacima izvan sastanaka, timski sastanci pružaju članovima priliku da se sastaju kako bi odredili ciljeve tima, svoje planove za postizanje svojih ciljeva i tko će učiniti ono - i kada.
Sastanci su poslovnom okruženju potrebni da bi se riješili određeni problemi, sagledale potencijalne mogućnosti te da bi se donijele prave odluke.
Svaki poslovni sastanak organiziran je većinom sa poslovnim klijentima ili djelatnicima, a sastanci se održavaju zbog informiranja, savjetovanja i slično.
Svaki sastanak bio poslovni ili informativni ne bi trebao trajati više od 90 minuta (nakon tog vremena sudionici više nisu zainteresirani i ne prate tijek događaja).
Osim vrsta sastanaka i načina provođenja sastanaka (uloge voditelja i sudionika sastanaka), ovaj rad također objašnjava razlike u načinu rada kod provođenja sastanaka na višem nivou upravljanja (strateška razina) i na nižem nivou upravljanja (operativna razina).
Na sastancima nižih razina radnici/timovi obavještavaju se o određenim promjenama u organizaciji, te se sukladno promjenama određuju poslovi koje će timovi izvršavati. S druge strane, na sastancima više razine upravljanja, šefovi organizacije, unutar organizacije (ili sa vanjskim suradnicima/klijentima), odlučuju o važnim pitanjima i donose odluke koje se tiču organizacije u cijelosti.
Veza između više i niže razine mora funkcionirati da bi cijela organizacija funkcionirala. Ako svatko zna koji je njegov posao u organizaciji, tada je organizacija uspješna.
Sažetak (engleski) Each company, no matter how many employees it has, has meetings as a regular part of the business. Although employees can interact with each other in organization in different ways, business meetings - if implemented correctly - can be incredibly effective and necessary.
Meetings are not just one of the most important ways for employees to communicate within organizations, but also the way teams perform their business. Although some members of the team are working outside of meetings, team meetings provide members with the opportunity to meet to determine team goals, their plans to achieve their goals, and who will do it - and when.
Meetings are needed in the business environment to solve certain problems, explore potential opportunities, and make the right choices.
Each business meeting is mostly organized with business clients or employees, and the meetings are held for information, counseling and so on.
Each meeting was business or informative should not last more than 90 minutes (after that time the participants are no longer interested and do not follow the course of the event).
In addition to the type of meetings and the manner of conducting meetings (role of leader and meeting participant), this paper also explains the differences in the way in conducting meetings at a higher management level (strategic level) and at a lower level of management (operational level).
At lower level meetings, the workers / teams are notified of certain changes in the organization, and according to the changes, they determine the jobs that the teams will perform. On the other hand, at higher-level management meetings, the organization's chiefs, within the organization (or with external associates / clients), decide on important issues and make decisions about the organization in its entirety.
The link between multiple and lower levels must work to keep the whole organization functioning. If everyone knows what his job is in the organization, then the organization is successful.
Ključne riječi
poslovni sastanak
organizacija
Ključne riječi (engleski)
business meeting
organization
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:384929
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-10-19 10:40:07