Naslov ULOGA KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE U TELEKOMUNIKACIJSKOJ INDUSTRIJI
Autor Mateo Petričević
Mentor Zdeslav Milas (mentor)
Član povjerenstva Ivana Greguric (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Neven Šipić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti Zagreb
Datum i država obrane 2016-07-12, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Odnosi s javnošću su proces komuniciranja organizacije s njezinom unutarnjom i vanjskom javnošću u svrhu postizanja međusobnog razumijevanja, te izgradnje društvene odgovornosti i ostvarivanja zajedničkih interesa. Korporativne komunikacije su instrument menadžmenta čiji je cilj što uspješnije i učinkovitije uskladiti sve svjesno upotrebljavane oblike interne i eksterne komunikacije kako bi se stvorio prikladan temelj za odnose sa skupinama o kojima tvrtka ovisi. Identitet, imidž i reputacija su rezultat aktivnosti odnosa s javnošću i korporativnih komunikacija. Poslovni rezultati određenog poduzeća u velikoj će mjeri ovisiti o njegovoj sposobnosti prilagodbe uvjetima koji vladaju u okruženju te o njegovoj sposobnosti za usklađivanje sa značajnim djelovanjima okruženja. Planiranje i provođenje odnosa s javnošću i korporativnih komunikacija ovisi o shvaćanju publika, interesno utjecajnih skupina ili javnosti. Strateško planirana korporativna komunikacija preduvjet za proaktivni pristup u komunikaciji prema dionicima te predstavlja osnovu za komunikacijsku izvrsnost kompanije. Interna, odnosno unutarnja komunikacija može se definirati kao planirana upotreba komunikacijskih akcija s ciljem sustavnog utjecaja na znanje, stavove i ponašanje trenutnih zaposlenika. Za razliku od interne komunikacije, kojoj je cilj informirati i educirati sve zaposlenike određene organizacije, eksterna korporativna komunikacija je usmjerena na informiranje šire javnosti. Važnost medija za korporativnu komunikaciju očituje u činjenici da djelatnici odnosa s javnošću, ako žele uspješno obaviti svoju zadaću, moraju razumjeti ulogu informacije, specifične uloge različitih medija i mehanizam njihova djelovanja, kao i ulogu onih koji kontroliraju pristup medijima. Hrvatski Telekom je vodeća telekomunikacijska kompanija Hrvatskoj i jedina telekomunikacijska kompanija u Hrvatskoj koja pruža cjeloviti spektar telekomunikacijskih usluga. Kvalitetu njegovih odnosa s javnošću i strateški planirane korporativne komunikacije potvrđuju brojna priznanja od strane korisnika, partnera i šire javnosti.
Sažetak (engleski) Public relations is a process of communication of the organization with its internal and external public in order to achieve mutual understanding, to build social responsibility and to accomplish common interests. Corporate communications are an instrument of management whose aim is to successfully and efficiently coordinate all intentionally used forms of internal and external communication in order to create an adequate base for relations with the groups on which the company depends. Identity, image and reputation are the result of the activities of public relations and corporate communications. Business results of the specific companies in most cases will depend on its ability to adapt to the conditions that prevale in that region and on its capacity to align with significant effects of the environment. Planning and implementation of public relations and corporate communications depends on the understanding of the audience, stakeholder or the public. Strategically planned corporate communications is a precondition in order to have a proactive approach in communication to stakeholders and it represents the fundaments for communication excellence of the company. Internal or inner communication, can be defined as a planned utilization of communication actions with the goal of systematic influence on knowledge, attitudes and behavior of current employees. Unlike internal communication, that aims to inform and educate all the employees of a specific organization, external corporate communication is aimed at informing the general public. The importance of the media in corporate communications has its base in the fact that employees that work in field of public relations, in order to successfully accomplish their task, must "understand the role of information, specific roles of various media and their mechanism of action, as well as the role of those who control access to the media. Croatian Telecom is the leading telecommunications company in Croatia and the only telecommunications company in Croatia that supplies a complete range of telecommunications services. The quality of its public relations and strategic planning of corporate communication has been confirmed by numerous awards by users, partners and the general public.
Ključne riječi
odnosi s javnošću
korporativna komunikacija
strateško planiranje
interna komunikacija
odnosi s medijima
Hrvatski Telekom.
Ključne riječi (engleski)
public relations
corporate communications
publicity
strategic planning
internal communications
external communications
media relations.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:491905
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-07-12 13:27:48