Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE
Poslovno veleučilište Zagreb
APA 6th Edition Obućina, M. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
MLA 8th Edition Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Chicago 17th Edition Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Harvard Obućina, M. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Vancouver Obućina M. STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
IEEE M. Obućina, "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Podaci o radu