prikaz prve stranice dokumenta POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. urn:nbn:hr:180:194038

Parać, Marko
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Parać, M. (2016). POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać, Marko. "POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać, Marko. "POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać, M. (2016). 'POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać M. POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

M. Parać, "POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038