prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Gršić, T. (2018). UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, T. (2018). 'UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić T. UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

T. Gršić, "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571