prikaz prve stranice dokumenta FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, Ana
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Šišinjak, A. (2016). FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, A. (2016). 'FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak A. FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

A. Šišinjak, "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828