Naslov INTERNET OGLAŠAVANJE
Naslov (engleski) Internet advertising
Autor Petar Cvijetić
Mentor Oliver Hip (mentor)
Član povjerenstva Ivana Greguric (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tanja Grumša (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti Zagreb
Datum i država obrane 2016-07-14, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U ovom završnom radu obrađena je tema oglašavanje putem interneta. Na početku rada objašnjeno je općenito o internetu, reklami, te naposljetku o oglašavanju putem interneta. Marketinško određenje interneta ogleda se kroz brojna istraživanja o njegovim marketinškim mogućnostima. Poslovni ljudi internet promatraju kao tržište (marketspace) na kojem se odvijaju razmjene tradicionalnih, ali i novih vrijednosti, poput digitalnih proizvoda i potpuno novih usluga. Internet pruža podršku gotovo svim vrstama i oblicima poslovanja poduzeća i može se primjenjivati kod svih elemenata marketinga. Oglašavanje na internetu u svijetu koristi sve više tvrtki kako bi svoje poslovanje unaprijedili i proširili svoje tržišne mogućnosti. U radu je pokazano kako je ujedno oglašavanje na internetu i efikasnije od tradicionalnog oglašavanja putem drugih medija. Ukazane su brojne prednosti internet oglašavanja te važnost postojanja na internetu. Oglas se prikazuje na raznim web lokacijama, poznatim portalima, društvenim mrežama. Prikazani su osnovni načini reklamiranja na internetu kao što su e-mail oglašavanje, banner-i, Google Adwords. Online oglašavanje, internet oglašavanje, web marketing, digitalni marketing, sve su to sinonimi koji opisuju pojam oglašavanja usluga i proizvoda na internetu. U svojim počecima se oglašavanje na internetu svodilo samo na postavljanje slikovnih bannera na razne web stranice te se učinkovitost ovakvih kampanja mogla samo približno točno mjeriti. U današnje doba najpoznatiji način oglašavanja je putem društvenih mreža koje imaju veoma efikasnu moć širenja svakakvih sadržaja a time i reklama. Internet je pogodan za prodaju digitalnih proizvoda, jer ih je moguće i distribuirati putem interneta, što predstavlja znatno pogodniji način kupovine za potrošača u odnosu na klasične kanale. Također, distribucija digitalnih proizvoda putem interneta neusporedivo je brža i jeftinija od ostalih oblika distribucije.
Sažetak (engleski) This final paper is dealt with advertising on the Internet. At the beginning of this paper is explained in general about the Internet, advertising, and finally about advertising on the Internet. Marketing designation of the Internet is reflected in the numerous studies on its marketing opportunities. Business people consider Internet a market (marketspace) on which runs the exchange of traditional and new values, such as digital products and completely new services. It supports almost all types and forms of business management and can be used in all marketing elements. Advertising on the Internet is used by more companies to enhance their business and expand their market opportunities. The paper shows how in the same time advertising on the Internet is more effective than traditional advertising over other media. There are shown many advantages of Internet advertising and the importance of being on the Internet. The ad is shown at various sites, known portals, social networks. Here are shown some of the basic ways of advertising on the internet such as E-mail advertisment, Banner-i, Google adwords, online ads, internet ads, web makreting and digital makreting. All of these are synonyms that describe the concept of advertising services and products on the internet. In the beginning advertising on the internet only came down to setting picture banners on different web pages, so the effectivness of such campaings could only be roughly measured. In this age the most famous way of advertising is trough social networks that have a very effective way of spreading all kinds of content including ads. The internet is suitable for selling digital products because its possible to also distribute them trough the internet, which presents a much more suitable way of buying for the consumer in regards to the classic channels. Also, distributation of digital products trough the internet is incomparably faster and cheaper from other forms of distribution.
Ključne riječi
oglašavanje
internet marketing
prednosti interneta
društvene mreže
oglas
Ključne riječi (engleski)
advertising
internet marketing
advantages of the internet
social networks
advertisement
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:559392
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-01-29 08:36:25