Ćurić, R. (2019). NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić, Renata. "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić, Renata. "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić, R. (2019). 'NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić R. NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
R. Ćurić, "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773