Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO
Poslovno veleučilište Zagreb
Habel, V. (2019). STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900
Habel, Vedran. "STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900
Habel, Vedran. "STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900
Habel, V. (2019). 'STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900
Habel V. STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900
V. Habel, "STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900