Horžić, V. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419
Horžić, Viktor. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419
Horžić, Viktor. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419
Horžić, V. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419
Horžić V. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419
V. Horžić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419