Naslov ODRŽIVO POSLOVANJE I KORPORACIJSKA KULTURA SUVREMENIH PODUZEĆA
Naslov (engleski) Sustainable business and corporate culture of modern companies
Autor Anamaria Carek
Mentor Dijana Vuković (mentor)
Član povjerenstva Dorotea Milas (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Čudina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2019-07-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Korporacijska kultura počinje vizijom tvrtke. Normalno, vizija je jedna fraza koja točno komunicira što je svrha tvrtke. Zatim, korporativna kultura diktira kako se ljudi trebaju ponašati na poslu, koje vrijednosti trebaju voditi njihovu izvedbu, te koje prakse treba primijeniti kako bi se postigla vizija. Ponašanje je izravno povezano s onim što klijenti i suradnici vide, a uključuju pravila oblačenja, fizičko okruženje tvrtke, ne i organizacijske rituale. Vrijednosti se odnose na nepisana pravila ponašanja na radnom mjestu. Na primjer, radnici ne bi trebali ogovarati jedni druge; ili svi trebaju raditi za dobrobit tvrtke, itd. Vrijednosti se manifestiraju kroz ponašanje, ali se ne mogu izravno otkriti. Štogod da je tvrtka izjavila je njezina pokretačka snaga - što ona vrednuje - utjecat će na ono na što se njegovi zaposlenici usredotočuju. Kultura tvrtke koja vrednuje brigu bit će drugačija od one koja vrednuje, recimo, kreativnost ili brzinu ili preciznost. Jedan nije nužno bolji od drugog, on će jednostavno utjecati na tipove zaposlenika koji su zaposleni i na ono što svi rade. Da biste izgradili korporativnu kulturu koja se podudara s onim što vođe žele znati za posao, morate pažljivo zaposliti. Svaki zaposlenik treba uskladiti kulturu i vrijednosti tvrtke. Tvrtke s najpoželjnijim korporativnim kulturama ulažu puno vremena u regrutiranje i intervjuiranje potencijalnih novih zaposlenika jer prepoznaju koliko je svaka osoba neophodna za podržavanje kulture. Tvrtke koje izdvajaju vrijeme izvan posla kako bi se družile i upoznale, stvorile su prilike za formiranje više ispunjavajućih osobnih odnosa. Neke tvrtke održavaju godišnje sastanke izvan mjesta rada koji okupljaju sve zaposlenike kako bi razgovarali o tome što se dobro odvija i što nije. Druge tvrtke raspoređuju češće i manje formalne susrete, kao što su softball timovi, potluckovi i petak koktel. Kako se zaposlenici osjećaju i izražavaju zadovoljstvo, njihov poslodavac temelj je korporativne kulture. Što su zaposlenici pozitivniji i ispunjeniji s organizacijom u kojoj rade, to će biti vjerniji i učinkovitiji. To je korist pozitivne korporativne kulture.
Sažetak (engleski) The corporate culture begins with the vision of the company. Normally, vision is a phrase that exactly communicates what the purpose of a business is. Then, corporate culture dictates how people should behave at work, which values should guide their performance, and which practices should be applied to achieve a vision. Behavior is directly related to what customers and associates see, including dress rules, the company's physical environment, and not organizational rituals. The values refer to unwritten behavioral rules in the workplace. For example, workers should not talk to each other; or everyone should work for the benefit of a company, etc. Values are manifested through behavior but can not be directly detected. Whatever the company has said is its driving force - what it values - will affect what its employees focus on. The culture of a company that values care will be different from the one that values, say, creativity or speed or precision. One is not necessarily better than the other, it will simply affect the types of employees who are employed and what everyone is doing. To build a corporate culture that matches what leaders want to know about the job, you need to work carefully. Every employee must match the culture and values of the company. Companies with the most desirable corporate cultures invest a lot of time in recruiting and interviewing potential new employees because they recognize how much each person is required to support the culture. Connectivity options. Companies that spend time out of work to meet and meet have created opportunities to form more fulfilling personal relationships. Some companies hold annual meetings outside the workplace that gather all employees to talk about what is happening well and what is not. Other companies deploy more frequent and less formal meetings, such as softball teams, disappointments, and Friday cocktails. As employees feel and express their satisfaction, their employer is the foundation of corporate culture. What employees are more positive and more satisfied with the organization they work with will be more faithful and effective. This is the benefit of positive corporate culture.
Ključne riječi
održivo poslovanje
korporacijska kultura
konkurentnost
korporacijske vrijednosti
Ključne riječi (engleski)
sustainable business
corporate culture
competitiveness
corporate values
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:136106
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-08-28 10:49:26