Duž, D. (2019). ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž, Danijela. "ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž, Danijela. "ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž, D. (2019). 'ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž D. ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
D. Duž, "ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267