prikaz prve stranice dokumenta SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. urn:nbn:hr:180:657784

Jelić, Ivona
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Jelić, I. (2019). SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić, Ivona. "SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić, Ivona. "SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić, I. (2019). 'SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić I. SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

I. Jelić, "SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784