Janković, I. (2019). ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068
Janković, Ivana. "ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068
Janković, Ivana. "ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068
Janković, I. (2019). 'ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068
Janković I. ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068
I. Janković, "ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068