Selak Zeljko, D. (2019). ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534
Selak Zeljko, Domagoj. "ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534
Selak Zeljko, Domagoj. "ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534
Selak Zeljko, D. (2019). 'ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534
Selak Zeljko D. ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534
D. Selak Zeljko, "ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534