Dilber, A. (2019). ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:614065
Dilber, Antonio. "ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:614065
Dilber, Antonio. "ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:614065
Dilber, A. (2019). 'ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:614065
Dilber A. ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:614065
A. Dilber, "ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:614065