Gajšek, A. M. (2019). Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229
Gajšek, Ana Maria. "Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229
Gajšek, Ana Maria. "Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229
Gajšek, A. M. (2019). 'Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229
Gajšek AM. Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229
A. M. Gajšek, "Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229