Kereš, N. (2020). GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:021609
Kereš, Nensi. "GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:021609
Kereš, Nensi. "GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:021609
Kereš, N. (2020). 'GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:021609
Kereš N. GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:021609
N. Kereš, "GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:021609