Naslov KOMUNIKACIJA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „ADHD I JA“
Naslov (engleski) Communication of non-profit organisations- „ADHD I JA“ association example
Autor Luka Geri
Mentor Dorotea Milas (mentor)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tanja Grmuša (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2020-07-09, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Neprofitan sektor, civilni sektor ili treći sektor, pojmovi su koji se odnose na pojedince i organizacije koji unapređuju društvo te djeluje kao zajednica odgovornih građana orijentiranih prema vlastitom napretku, ali i napretku zajednice kojoj pripadaju. Za razliku od privatnog i javnog sektora, neprofitan sektor u vezi je s konceptom društvene odgovornosti, brige za funkcioniranje i prosperitet društva. Neprofitne organizacije imaju važnu ulogu u razvoju svoje okoline, služe ostvarivanju određenog javnog interesa, ali im osnovna i isključiva svrha postojanja nije ostvarivanje profita. Kao i profitni sektor, i neprofitni se sektor nužno služi aktivnostima unutar polja odnosa s javnošću kako bi uspješnije došao do svojih ciljeva. Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru uspostavljaju i održavaju odnose koji su potrebni kako bi organizacija osigurala vlastitu autonomiju i sredstva potrebna za ostvarivanje svoje misije. Odnosima s javnošću svakog sektora zajednička je nužnost strateškog pristupa i kvalitetno planiranih komunikacijskih strategija.
Završni rad proučava gospodarstvo u Republici Hrvatskoj te na koje su se sve teškoće pojavljivale tijekom pretvorbe. Obrađivana tema vezana uz problematiku zapošljavanja, a posebno osjetljive populacija kao što su osobe s invaliditetom. Osvrt rada bio je ukazivanje koliko sve problema imaju osobe s invaliditetom tijekom života od samostalnosti u svakodnevnom životu, školovanju i na kraju sa zapošljavanjem. Tema koja se spominje u radu koja nije dovoljno obrađena i objavljena u javnosti je skupina djece koja imaju oštećenje zdravlja, te na koje sve oni poteškoće nailaze u svakodnevnom životu i tijekom školovanja. Na kraju završnog rada je osobni zaključak koliko je još potrebno puno truda da se pomogne osobama s invaliditetom kako bi se mogle zaposliti i na taj način skrbiti sami o sebi.
Sažetak (engleski) The non-profit sector, the civil sector or the third sector, are terms that refer to individuals and organizations that improve society and act as a community of responsible citizens oriented towards their own progress, but also the progress of the community to which they belong. Unlike the private and public sectors, the non-profit sector is related to the concept of social responsibility, concern for the functioning and prosperity of society. Non-profit organizations have an important role in the development of their environment, they serve the realization of a certain public interest, but their basic and exclusive purpose of existence is not to make a profit. Like the for-profit sector, the non-profit sector necessarily uses activities within the field of public relations to achieve its goals more successfully. Public relations in the nonprofit sector establishes and maintains the relationships necessary for an organization to provide its own autonomy and the resources needed to accomplish its mission. Public relations of each sector has in common the necessity of a strategic approach and well-planned communication strategies.
The final paper studies the economy in the Republic of Croatia and the difficulties encountered during the conversion. A topic related to employment issues, and especially vulnerable populations such as people with disabilities. The review of the paper was to indicate how many problems people with disabilities have during their life from independence in everyday life, schooling and finally with employment. The topic mentioned in the paper, which is not sufficiently covered and published in public, is a group of children who have impaired health, and who all encounter difficulties in everyday life and during schooling. At the end of the final work is a personal conclusion of how much more effort is needed to help people with disabilities to be able to get a job and thus take care of themselves.
Ključne riječi
komunikacija
neprofitne organizacije
„ADHD I JA“
Ključne riječi (engleski)
communication
non-profit organizations
“ADHD I JA”
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:323800
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-09-08 08:14:52