Tomić, S. (2016). UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430
Tomić, Sanela. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430
Tomić, Sanela. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430
Tomić, S. (2016). 'UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430
Tomić S. UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430
S. Tomić, "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430