prikaz prve stranice dokumenta Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. urn:nbn:hr:180:088126

Rebernišak, Veronika
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Rebernišak, V. (2022). Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:088126

Rebernišak, Veronika. "Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:088126

Rebernišak, Veronika. "Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:088126

Rebernišak, V. (2022). 'Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:088126

Rebernišak V. Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 29.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:088126

V. Rebernišak, "Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:088126